torstai 23. tammikuuta 2020

Urasuunnittelu

             Tulevaisuuden uratavoitteeni




 Muutan pois vanhemmiltani omaan asuntoon.
Tarpeeksi kauan vuokratuolilla töitä tehtyäni
 haluaisin perustaa oman yrityksen

Yritykseni olisi pieni mutta moderni ja
se sijaitsisi isossa kaupungissa 













Opiskelu

opintoni johdattavat minua partui-kampaajan uraan. Tärkeää opiskelussani on kaikki, mutta erityisesti haluaisin olla hyvä hiustenleikkuissa ja värjäyksissä. Minun pitää harjoitella todella paljon, että minusta tulisi hyvä parturi-kampaaja ja että voisin lopulta perustaa oman yrityksen. Olen todella iloinen, että pääsin opiskelemaan alaa joka minua oikeasti kiinnostaa ja jota haluan oppia kokoajan lisää.

Tyollistyminen

Olen aina kuvitellut, että parturi-kampaajiksi haluaa toldella moni ja siihen työhön on paljon hakijoita. Työpaikkan saamiseen auttaa se että on jo ahkera opiskelu aikana työssäharjoittelu paikalla eikä vain istu taukohuoneessa puhelimella. Työhaastattelussa kunnioitat haastattelijaa ja olet ajoissa paikalla myös se on hyvä jos vastaat selkeästi ja itsevarmasti. Työelämässä minulla olisi monenlaisia eri yhteistyökumppaneita esimerkiksi Goldwell ja Swartzkopf.

Työminä

Töissä olisin ainapositiivinen vaikka olisikin vähän huono päivä, tekisin myös työni aina hulellisesti ja niin hyvin kuin vain osaan ja huomioisin aina asiakkaani ensin. Töissä myös olisin asiallisessa työ asussa, että antaisin ammattimaisen kuvan itsestäni. Työkaverina yrittäisin olla kaikille mahdollisiman mukava ja auttaa toista aina kun minulla on siihen mahdollisuus.

Ura 

haaveideni ura etenee pikkuhiljaa omaa yritystä kohden. ensiksi haluan valmistumiseni jälkeen mennä vuokratuolilla tai toiminimellä töihin jossa sitten työskentelisin vähintään 6 vuotta jonka jälkeen perustaisin oman oman pienen yritykseni jonnekkin isompaan kaupunkiin (Turku,Tampere,Helsinki). Haluaisin saada työni myötä uusia kokemuksia ja tavata paljon uusia ihmisiä.

Vahvuudet

Olen ihmisenä sellainen, että en luovuta helposti vaikka vastaan tulisikin ongelmia ja mielestäni se auttaa etenemään urani päämäärään myös se että osaan pyytää apua jos sitä tarvitsen auttaa minua urani etenemiseen. Työelämässä vahvuuteni olisi toisten kannustaminen ja se että osaan kuunnella ihmisiä. 

kirje tulevaisuuteen 

toivon, että olen toteuttanut unelmani ja muuttanut isoon kaupunkiin jossa asuisin kumppanini kanssa, meillä molemmilla olisi vakituiset työt josta pidämme ja jota oikeasti haluamme tehdä. meillä olisi kaksi pientä koiraa ja ehkä jopa lapsi. Toivon, että minä ja läheiseni olisimme terveitä ja että eläisimme tasapainoista elämää. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

etätehtävä 22.5.2020

tänään saimme tehtäväksi tutkia kevään ja kesän muotia Tällähetkellä on muodissa luonnolliset värit ja vaatteet. Mielestäni tämänhetkinen...